poniedziałek, 30 lipca 2012

Zarabiam już $9 dziennie :)

Minęły już 3 miesiące od kiedy zarejestrowałem się i zacząłem pracować w tej firmie. Ostatnio dopłynęły do nas bardzo dobre informacje, że firma się rozrasta, zatrudnia coraz więcej pracowników, kupiła nowy biurowiec na siedzibę firmy, więc wszystko zmierza w dobrym kierunku. Mnie najbardziej cieszy fakt, że moje zarobki z dnia na dzień są coraz większe. W zeszłym tygodniu przekroczyłem $9 dziennie. Nie jest to może fortuna, ale w przyszłym tygodniu spokojnie będzie ponad $11. Poniżej przedstawiam screeny z mojego biura online.


Zrobiłem 4 screeny z zeszłego tygodnia, na których wyraźnie widać, że codziennie zarabiam coraz więcej. Już za niedługo zrobię pierwszą wypłatę i oczywiście zamieszczę dowód, że firma jest wypłacalna.





Najlepsze jest to, że każdy tak może zarabiać. Zainteresowanych zapraszam do zakładki Jak zacząć zarabiać?

1 komentarz: